12 Kasım 2013 Salı

Merhaba arkadaşlar. Dün tırnaklarıma ombre çalıştım ancak yayınlama fırsatı bulamadım. Bu gün ise bunu sizlerle paylaşarak bu isteğimi gerçekleştirmiş olacağım. "Ombre" genellikle saçlar için kullanılan bir terimdir esasen. Aşağıdaki fotoğrafta bir örneğini görebilirsiniz. 
Saçlardaki açıktan koyuya veya koyudan açığa doğru keskin değil de tatlı tatlı geçişler ombre uygulamasının temelini oluşturur. Bugün bu uygulamayı tırnaklarımla buluşturacağım. Önce nasıl yapıldığını çektiğim videoyu izleyerek başlayalım. Daha sonra da fotoğrafla tamamlayacağım.



Videolarımı daha da iyileştirmek için çalışmalarım sürüyor. Sizin için daha güzel paylaşımlarda bulunmak ana hedefim şu anda. Videomda bu desenin nasıl oluşturulacağını anlattım. Şimdi de gün ışığında nasıl durduğuna bir bakalım.

Umarım beğenmiş ve yazımı yararlı bulmuşsunuzdur.
Anlatacak daha çok tırnak tasarım hikayem var. Esen kalın :)

PAYLAŞ

2 yorum:

  1. Çok beğendiiiiiiiiiiiiiiiiiiim! Hemmen ben de uygulamak istiyoruuuum! Ama bişi merak ediyorum o süngeri diğer tarafları da kullanılınca atıyor muyuz yoksa asetonla filan temizleyip tekrar kullanılıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım pek kullanılmıyorlar bir daha. Çünkü sünger çok sertlesiyor. Begenmene sevindim :)

      Sil

Vakit ayırdığınız için teşekkürler. Değerli yorumlarınızla can bulduğumu belirtmek isterim. Sevgiler :)